Home Tuisyen Matematik UPSR, SPM, STPM, O/A-Level, Pre-U

Friday 17 January 2014

Dengan ini Saya Cikgu Fatanah menawarkan home tuisyen matematik sekitar Machang & Tanah Merah. Kelayakkan akademik tertinggi saya adalah Master of Science- Algebras. Sebelum ini saya mengambil jurusan perguruan untuk degree saya. Juga telah mempunyai pengalaman mengajar home tuisyen sejak pengajian (2006).

InshaAllah saya boleh membantu untuk semua level/peringkat dalam menghadapi masalah pembelajaran, memahami dan meningkatkan prestasi dalam subjek matematik.

Jadual Kelas : Ahad-Sabtu 9.00 a.m - 10.00 p.m

Oleh itu, boleh menghubungi saya melalui email: profmatematikonline@gmail.com atau sms/whatapps: 013-2912538 (Subjek: Home Tuisyen Matematik)

0 comments:

Post a Comment

 
Tutor Matematik Machang & Tanah Merah Bersama Pakar © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions